head heren ski Worldcup Rebels e.XSR Ski
head heren ski Worldcup Rebels e.XSR Ski
Beschrijving
De Worldcup Rebels e.XSR heeft een volledige houten kernconstructie zonder metaal en biedt race-geïnspireerde prestaties op de piste in een eenvoudig te hanteren pakket.
De Worldcup Rebels e.XSR is een instapski voor ambitieuze racers. Dankzij een volledige houten kernconstructie zonder metaal biedt de e.XSR race-geïnspireerde prestaties op de piste in een gebruiksvriendelijk pakket. Een racegerichte sidecut en een taille van 72 mm bieden precisie en betrouwbare kantengrip voor slalom- of GS-bochten. De e.XSR is voorzien van HEAD's innovatieve EMC-technologie aan de voorkant van de ski, ontworpen om trillingen te verminderen en de stabiliteit op snelheid te verhogen. Racegraphics op de topsheet tonen het DNA van de succesvolle Rebels-lijn.
EMC F
De voorkant van de ski is voorzien van een keramische piëzoplaat die kinetische energie omzet in elektronische energie, die vervolgens ongewenste trillingen absorbeert voor een soepelere rit.
Door een sterke World Cup sandwichkern te combineren met een kap die de zijwanden omhult, biedt dit duurzame ontwerp uitstekende all-mountain prestaties. De afgeronde bovenrand maakt hem perfect om overal op de berg te skiën.
Onze snelste, meest hoogwaardige skibasis – gebruikt door World Cup-technici voor snelheid op professioneel niveau. Gebouwd met een ultrahoog moleculair gehalte en een raceklare structuur voor maximale glij-eigenschappen en prestaties.
Zie er snel uit. Voel je snel.
Speed Blue, ontwikkeld door het designteam van HEAD in Oostenrijk, belichaamt waar het bij ons om draait: pure race, pure progressie.
Grenzeloze jij
Deze ski's houden ervan om snel te gaan. Ontworpen om elke milliseconde op het racecircuit eruit te persen, om je te brengen waar je naartoe wilt: de top van het podium.
Haarscherpe reacties
Gemaakt met een unieke balans van superlichte grafeen- en titaanlagen, voor uitstekende wendbaarheid en een razendsnelle reactie.
Een wereldprimeur
EMC is uniek. Het is 's werelds enige elektronische skidempingssysteem dat zelfs de ruigste parcoursen gladstrijkt.
EMC F
Energiebeheercircuit – zet kinetische energie om in elektrische energie om ongewenste trillingen te verminderen en zo een soepelere en stabielere rit te garanderen.
Garantie:
De geselecteerde HEAD-ski kan alleen worden gebruikt in combinatie met bepaalde HEAD- of TYROLIA-bindingen, die door een erkende sportspeciaalzaak of een erkend specialist moeten worden bevestigd, afgesteld en onderhouden. De garantie is niet van toepassing indien de bindingen niet volgens deze voorwaarden zijn bevestigd, afgesteld en onderhouden.
Niveau: Geavanceerd
Geschikt voor ervaren skiërs die zich op alle soorten pistes zelfverzekerd voelen, zelfs bij hogere snelheden. Deze ski's bieden meer precisie, betere kantengrip en maken krachtige, dynamische bochten mogelijk.
Terrein: Op de piste
Perfect voor geprepareerde pistes en gemarkeerde pistes. Pisteski's zijn gemaakt voor soepel carven en stabiele prestaties op harde sneeuw. Ze bieden controle, precisie en betrouwbaarheid voor skiërs die liever binnen de grenzen van het skigebied blijven.
Snelheid: Gemiddelde snelheid
Veelzijdig en gemakkelijk te hanteren, deze ski's zijn perfect om in een ontspannen, constant tempo met controle en comfort over de berg te cruisen.
Radius: Korte radius; 12,9 @ Lengte 170
Ski's met een korte radius zijn gebouwd voor snelle, strakke bochten en verbeterde wendbaarheid. Ze blinken uit in meer technisch terrein waar korte, precieze bochten vereist zijn.
Rocker: Rebel Camber
Vroeger was rocker de rebel, nu is het camber. Rebel Camber zorgt voor krachtige acceleratie en scherpe kantengrip, perfect om je innerlijke Worldcup Rebel te ontketenen.
Tip: Ski's berg je gemakkelijk op in een ski-tas. Degelijke bescherming en de ski's zijn makkelijk te dragen.
Onderhoud: Breng ieder jaar voor je wintersport vakantie je ski's tijdig bij ons langs voor een onderhoudsbeurt. Neem daaarnaast ook je ski-schoenen mee, want dan kunnen we ook de binding van je ski's controleren. We controlen dan niet allen of de maar juist is, maar ook of de veerdruk in de voorbak en achterbak nog goed is.